Differentiëren, hoe doe je dat? Schoolmaker Jan antwoordt tijdens de Facebook Live van Klasse

18 januari 2018

Tempoverschillen, werken op 3 sporen, uiteenlopende interesses … Differentiëren haalt het beste in jouw leerlingen naar boven. Maar hoe kan je dat nu (beter) doen? Schoolmaker Jan Royackers is één van de 2 kenners mét praktijkervaring aan wie je je vragen kan stellen tijdens de livesessie op de Facebook-pagina van Klasse. Afspraak op woensdag 31 januari, 19.30 uur.

Benieuwd naar praktijkvoorbeelden uit het secundair onderwijs? Schrijf je hier in op de nieuwsbrief van onze e-course Leren Differentiëren. Je krijgt nuttige blogposts in je inbox. En je hoort als eerste over de lancering van onze e-course aan voordeeltarief!

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Vandaag het in kaart brengen van de waardestroom van een secundaire fusieschool gefaciliteerd. Fijne opdracht, met overzicht en diverse inzichten als directe effecten. @schoolmakers #schoolontwikkeling https://lnkd.in/ed_WmPJ

"Duaal leren verschilt dus fundamenteel van zowel deeltijds onderwijs als van het klassieke voltijdse onderwijs. Dan is de vraag: wat is het nut en het belang van die bijkomende vorm van leren?" #duaalleren #onderwijs

https://buff.ly/2NhTt3a

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CVBA, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2020 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be