Iedereen mee met ICT
Omschrijving van het aanbod Vele scholen voelen de drang om in te zetten op een sterke ICT-innovatie. Het team meekrijgen is daarin een belangrijke succesfactor. Samen met het team gaan…
Lees verderOp deze plek vind je onze meest recente acties, publicaties en open vormingsaanbod. Je vindt hier ook activiteiten van partners die we graag in de kijker zetten.
Omschrijving van het aanbod Vele scholen voelen de drang om in te zetten op een sterke ICT-innovatie. Het team meekrijgen is daarin een belangrijke succesfactor. Samen met het team gaan…
Lees verderOmschrijving van het aanbod We gaan samen op zoek naar manieren om de balans werk-persoon in evenwicht te krijgen. Hoe zorg je ervoor dat je niet constant leerkracht bent en…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Waar staan wij als school voor? Waar willen we naartoe? Hoe gaan we hier op maat van het team mee aan de slag? Hoe communiceren we…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Als schoolmakers verkiezen we het begrip ‘partnerschap’ boven ‘ouderbetrokkenheid’. We willen de wederkerigheid in de relatie tussen gezinnen en school in de verf zetten. Onderzoek (SDL…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Feedback is dé manier bij uitstek om leerlingen regelmatig bij te sturen en te laten reflecteren in hun leerproces. In deze sessie bekijken we hoe feedback…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Leerlingen bewust en verantwoord met sociale media leren omgaan. Twijfel je over het invoeren van GSM-gebruik tijdens de speeltijd? Veel last van cyberpesten? Hebben de leerlingen…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Geef je les aan tien- tot veertienjarigen en wil je graag je impact op het leren van je leerlingen vergroten? Wil jij in je vijfde/zesde leerjaar…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Wetenschappelijk onderzoek toont aan: Directe Instructie werkt. In deze sessie ruimen we enkele misverstanden van de baan: Directe Instructie staat niet gelijk aan het urenlang saai…
Lees verderOmschrijving van het aanbod Hoe zorg je dat alle leerlingen betrokken zijn bij je les? Hoe kan je beter differentiëren in een ontzettend diverse klas? Hoe behoud je het overzicht?…
Lees verderSchrijf je in op onze nieuwsbrief