Traject voor mentoren van startende leerkrachten

17 juni 2019

Omschrijving van het aanbod

Een traject waarin mentoren al doende leren om startende leerkrachten/collega’s te begeleiden. Naast het theoretisch kader is er plaats voor het ontwikkelen van specifieke coachingsvaardigheden.

Doelgroep

Mentoren die startende leerkrachten begeleiden

Doelen

  1. Theoretisch kader rond coachen
  2. Coachingsvaardigheden specifiek voor het begeleiden van startende leerkrachten

Vorm

Workshop

Traject

Publiek

  • Leerkrachten die het mandaat of BPT-uren krijgen om startende collega’s te begeleiden
  • Coördinatoren die startende leerkrachten begeleiden
  • Directies die het coachen van startende leerkrachten willen uitbesteden

Data en locatie

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Woensdag? Dinsdag? Of.... #teacherlife #holiday

"Leren op afstand’ lijkt simpeler dan het is. Eén van mijn lessons learned: it takes a lot."

@SaskiaVDP geef tips rond leren op afstand: https://t.co/eqPLB7Y0KZ

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CVBA, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2019 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be