Nieuw Schoolmakers’ artikel in Impuls

03 oktober 2017

Co-teaching als opstap naar een school als lerende organisatie.

“Waarom moeilijk doen, als het samen kan?”
Loesje

Co-teaching heeft alles in zich om de ‘leercultuur’ van de school te versterken. Daarom is co-teaching een prima opstap in de ontwikkeling van je school als lerende organisatie. Dat is de centrale stelling van het artikel dat recent verscheen in Impuls, het tijdschrift voor onderwijsbegeleiding. Yves Larock, Jan Royackers en Joris van Waes vertellen in het artikel beknopt waarover het bij co-teaching gaat en hoe je co-teaching introduceert en verankert in je school. Daarna focussen de auteurs op de link met de school als lerende organisatie.

Je kan het artikel hier lezen.

 

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Mooie synthese @YDemaertelaere #schoolmakers

Op https://t.co/YIMbYsDydL staan heel wat handvatten om om te gaan met diversiteit in de klas @hautekiet #schoolmakers

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CV, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2022 Schoolmakers - Disclaimer & Privacy - Verkoopsvoorwaarden

Website door rubenvaes.be