Zelfzorg

29 juni 2020

Inhoud

We gaan samen op zoek naar manieren om de balans werk-persoon in evenwicht te krijgen.

Hoe zorg je ervoor dat je niet constant leerkracht bent en de hele tijd rode flikkerlichtjes in je hoofd hebt hangen die je nooit los kan laten? Hoe kan je krachtig voor de klas staan en ook ruimte creëren om goed voor jezelf te zorgen? Hoe kan je hier op een collegiale manier over communiceren? 

Doelgroep

  • (kleuter)leerkrachten
  • zorgleerkrachten
  • co-teachers

Doelen

Na het volgen van deze sessie weet/kan/beheers je…Heb je een antwoord op deze vragen…

  • heb je tools/handvatten om de balans tussen werk-persoon meer en beter in evenwicht te krijgen
  • heb je tools gekregen om hierover te communiceren met collega’s of directie

Interesse?

Contacteer ons op info@schoolmakers.be

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Er valt veel te leren over ‘leren’ dezer dagen door de explosie aan blogs over digitale didactiek en afstandsonderwijs. Wat je daarbij tussen de lijnen kan lezen, is minstens even interessant. In deze blog deelt @SaskiaVDP 5 lessons learned: https://buff.ly/2RD9ymb

"Formatieve en summatieve toetsvormen zijn niet noodzakelijk andere toetsvormen. De termen zijn vooral benamingen voor het type beslissing dat je neemt op basis van de gegevens die uit de toets voortvloeien."

https://buff.ly/3fxFuTi

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CV, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2021 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be