Zelfzorg

29 juni 2020

Inhoud

We gaan samen op zoek naar manieren om de balans werk-persoon in evenwicht te krijgen.

Hoe zorg je ervoor dat je niet constant leerkracht bent en de hele tijd rode flikkerlichtjes in je hoofd hebt hangen die je nooit los kan laten? Hoe kan je krachtig voor de klas staan en ook ruimte creëren om goed voor jezelf te zorgen? Hoe kan je hier op een collegiale manier over communiceren? 

Doelgroep

  • (kleuter)leerkrachten
  • zorgleerkrachten
  • co-teachers

Doelen

Na het volgen van deze sessie weet/kan/beheers je…Heb je een antwoord op deze vragen…

  • heb je tools/handvatten om de balans tussen werk-persoon meer en beter in evenwicht te krijgen
  • heb je tools gekregen om hierover te communiceren met collega’s of directie

Interesse?

Contacteer ons op info@schoolmakers.be

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

We dragen een warm hart toe aan leerlingen met beperkingen. Daarom zetten we graag deze partner-organisatie in de kijker: vzw Dyspraxis.

"Samen zorgen we ervoor dat DCD herkend en erkend wordt. Zoek ons op op http://www.dyspraxis.be of via Facebook."

Dit jaar kregen we er enkele nieuwe collega’s bij. Caroline Robert: "Ik wil met een systemische bril naar schoolorganisaties en schoolleiderschap te kunnen kijken in de toekomst. Verder ben ik samen met collega Yves de webinar rond effectief schoolleiderschap aan het vormgeven."

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CV, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2021 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be