FAQ
Twee werkdagen voor de geplande activiteit, zal je een mail ontvangen op het door opgegeven mailadres.
Deze mail zal alle praktische informatie (zoals een link naar de videocall) bevatten.
Schoolmakers heeft het recht om een cursus of webinar te annuleren wanneer er onvoldoende inschrijvingen zijn of wanneer de lesgever door ziekte of overmacht verhinderd is. Schoolmakers probeert ten laatste 48 uur voor de geplande activiteit hierover te communiceren.
In het geval van annulering door Schoolmakers, wordt ofwel een alternatieve datum voorgesteld of wordt het geld voor de geannuleerde sessie volledig teruggestort en krijgt de deelnemer een creditnota toegestuurd. Ook indien de alternatieve datum de deelnemer niet zou passen, zal de reeds betaalde sessie volledig terugbetaald worden. In geen geval kan er een extra schadevergoeding voor de ingeschreven deelnemers geëist worden.
Het is absoluut mogelijk een attest op naam te ontvangen na deelname aan een van onze activiteiten. Indien je dit wenst, kan je dit aanduiden tijdens het bestelproces. Het deelnameattest word je bezorgd na invulling van het evaluatieformulier bij afloop van de activiteit.
Om de prijs van onze cursussen betaalbaar te houden en de administratiekosten te beperken, hebben wij ervoor gekozen om voornamelijk betalingen via Bancontact af te handelen.
Indien een school of gemeente de inschrijving betaalt, is het mogelijk om via overschrijving te betalen. Deze optie kan worden geactiveerd op vraag. Hiervoor dien je eerst een login aan te maken via https://www.schoolmakers.be/mijn-account/. Vervolgens dien je financien@schoolmakers.be te mailen met de vraag om de optie ‘Betaling via overschrijving’ te activeren. Tot slot kan je jouw bestelling plaatsen en de optie ‘betaling via overschrijving’ aankruisen.
Zolang de activiteit nog niet heeft plaatsgevonden, kan jouw inschrijving gratis geannuleerd worden binnen de 14 dagen na aankoop.
Indien je aan de voorwaarden voldoet, ontvang je een creditnota via mail en wordt het inschrijvingsgeld automatisch op uw rekening teruggestort.
Tot 1 dag voor de aanvang van de activiteit, kan je jouw inschrijving laten omzetten naar een inschrijving voor een andere activiteit, of kan je jouw inschrijving overdragen naar een collega. Gelieve hiervoor contact op te nemen met academie@schoolmakers.be.
Indien je jouw inschrijving wenst om te boeken naar een andere activiteit, kan dit enkel voor activiteiten van hetzelfde schooljaar. Het is hierbij niet mogelijk een creditnota te ontvangen indien de tweede activiteit goedkoper zou zijn dan de oorspronkelijke inschrijving. Indien de tweede activiteit duurder is, zal gevraagd worden het verschil bij te betalen.
Indien je jouw inschrijving naar een collega wenst over te dragen, zal het eventuele deelname-attest op naam van deze persoon opgesteld worden.
Het opgegeven mailadres ontvangt na betaling steeds een factuur.
Indien je een factuur wenst op naam van jouw school of organisatie, dien je tijdens het bestelproces het vakje ‘Ik heb een factuur nodig op naam van mijn school of organisatie’ aan te vinken. Na aanvinken, kunnen alle facturatiegegevens ingevuld worden – ook het nummer van de eventuele bestelbon.
Indien het nummer van de bestelbon reeds gekend is op het moment van de bestelling, kan je deze meteen aan de factuur laten toevoegen. Tijdens het bestelproces dien je hiervoor het vakje ‘Ik heb een factuur nodig op naam van mijn school of organisatie’ aan te vinken. Na aanvinken, kunnen alle facturatiegegevens ingevuld worden – ook het nummer van de bestelbon of PO.
Indien het bestelbonnummer nog niet bekend is op het moment van de bestelling, kan deze na betaling op de factuur worden toegevoegd. Een melding hiervan dient binnen hetzelfde kwartaal te gebeuren als de facturatiedatum, en dit via financien@schoolmakers.be.
De factuurgegevens op jouw ontvangen factuur kunnen nog gewijzigd worden, indien de aanvraag gebeurt binnen hetzelfde kwartaal als de facturatiedatum.
Facturen met een facturatiedatum in het vorige kwartaal kunnen niet meer gewijzigd worden.
Aanvragen voor wijzigingen kunnen gemeld worden via financien@schoolmakers.be.
Ja, dat kan!
Op de pagina van de activiteit die je wenst te volgen, zie je net onder de prijs een aanvinkvakje ‘Ik wens meerdere deelnemers in te
schrijven’. Na aanvinken, komen er automatisch vakken tevoorschijn om de informatie van deelnemers in te vullen. Pas het aantal naast de knop voor het winkelwagentje aan, om meerdere rijen voor meerdere deelnemers te laten verschijnen. Nadat je alle velden voor het gewenste aantal deelnemers hebt ingevuld, klik je op de knop om deze tickets aan jouw bestelling toe te voegen.
Opgelet: vul het juiste mailadres van de deelnemers in. Op dit adres wordt namelijk de concrete info verstuurd om aan de activiteit deel te nemen. Indien de naam of het e-mailadres nog niet bekend is, heb je ook de mogelijkheid een cadeaubon aan te schaffen die later ingezet kan worden.
Alle cadeaubonnen zijn 18 maanden geldig vanaf de datum van aankoop.
Alle cadeaubonnen kunnen gebruikt worden voor het volledige aanbod uit onze Schoolmakers Academie Webshop, ongeacht het thema dat op de cadeaubon staat.
Indien de activiteit waarvoor je de cadeaubon wenst te gebruiken, minder kost dan de waarde van de cadeaubon, krijg je een waardebon voor het resterende bedrag. Indien de bestelling meer kost dan de waarde van jouw cadeaubon, wordt het bedrag van de cadeaubon ingezet om de prijs van jouw winkelmandje te verminderen en kan je vervolgens het overige bedrag betalen.
Maak kennis met ons werk
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze inzichten, activiteiten, publicaties en (open) aanbod!
Je kan ons werk ook ontdekken via sociale media