Leiding geven aan doordachte digitalisering

Doordacht Digitaliseren is ongetwijfeld een van de vele veranderprocessen waar je school op dit moment mee bezig is én nog wel even zal zijn. Als (adjunct-)directeur zorg je er mee voor dat de doordachte digitalisering vorm krijgt.

Sowieso is het schoolleiderschap een verantwoordelijkheid van de school als systeem en niet enkel de verantwoordelijkheid van de personen die de term ‘directeur’ in hun titel hebben staan. Dit principe geldt ook voor de verantwoordelijkheid van het proces van Doordacht Digitaliseren.

We clusteren 20 opdrachten van effectief schoolleiderschap in drie finale doelen: onderwijsambitie realiseren, leerklimaat cultiveren en organisatiekwaliteit versterken. Voor elk van deze drie gaan we na hoe je kan inzetten of bijdragen aan doordacht digitaliseren.

Doelen

Na het volgen van deze vorming…

  • weet je vanuit welke 20 opdrachten van effectief schoolleiderschap je de digitalisering mee kan aansturen en organiseren;
  • heb je zicht op hoe je van de visie op onderwijs tot een ICT-beleidsplan kan komen dat daarbij aansluit;
  • heb je inspiratie opgedaan om zelf model te staan voor de verandering die dient te gebeuren.

Duur

1 dagdeel en optioneel een opvolgdagdeel

Prijs

Per dagdeel: € 650, excl. btw en excl. verplaatsingskost

Lees hier de ervaring van andere deelnemers.

Aanvraagformulier

  • Hidden

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers
Twitter feed is op dit moment niet beschikbaar.
Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CV, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2024 Schoolmakers - Disclaimer & Privacy - Verkoopsvoorwaarden

Website door rubenvaes.be