Traject voor mentoren van startende leerkrachten

17 juni 2019

Omschrijving van het aanbod

Een traject waarin mentoren al doende leren om startende leerkrachten/collega’s te begeleiden. Naast het theoretisch kader is er plaats voor het ontwikkelen van specifieke coachingsvaardigheden.

Doelgroep

Mentoren die startende leerkrachten begeleiden

Doelen

  1. Theoretisch kader rond coachen
  2. Coachingsvaardigheden specifiek voor het begeleiden van startende leerkrachten

Vorm

Workshop

Traject

Publiek

  • Leerkrachten die het mandaat of BPT-uren krijgen om startende collega’s te begeleiden
  • Coördinatoren die startende leerkrachten begeleiden
  • Directies die het coachen van startende leerkrachten willen uitbesteden

Data en locatie

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Begin van dit schooljaar schreven we een wedstrijd uit waarbij scholen een gratis begeleiding rond een onderzoeksvraag konden winnen. Eerste winnaar van onze wedstrijd is het @CLTLeuven.

Schoolmaker Jetje gaat met hen aan de slag, proficiat!

Ze zijn overal, de vrienden van @Schoolmakers, en dus logischerwijze ook in ons nieuwste Fons-nummer. 'Iedereen Schoolmaker' (bij @LannooCampus) vind je in onze boekenplankrubriek, en het artikel van @Jan_Royackers is een van de tien best gelezen Fons-stukken op onze website. https://twitter.com/Schoolmakers/status/1333776881410318339

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CV, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2020 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be