Traject voor mentoren van startende leerkrachten

17 juni 2019

Omschrijving van het aanbod

Een traject waarin mentoren al doende leren om startende leerkrachten/collega’s te begeleiden. Naast het theoretisch kader is er plaats voor het ontwikkelen van specifieke coachingsvaardigheden.

Doelgroep

Mentoren die startende leerkrachten begeleiden

Doelen

  1. Theoretisch kader rond coachen
  2. Coachingsvaardigheden specifiek voor het begeleiden van startende leerkrachten

Vorm

Workshop

Traject

Publiek

  • Leerkrachten die het mandaat of BPT-uren krijgen om startende collega’s te begeleiden
  • Coördinatoren die startende leerkrachten begeleiden
  • Directies die het coachen van startende leerkrachten willen uitbesteden

Data en locatie

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, publicaties en verhalen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Schoolmakers begeleidt leer- en veranderprocessen in scholen, van kleuter- tot volwassenenonderwijs. Wij werken nauw samen met raden van bestuur, directies, leerkrachten, leerlingen, oudercomités, pedagogisch begeleiders, ... Wij leveren maatwerk.

Volg ons op Twitter @Schoolmakers

Ook in de volgende edities van het Basistraject 'Effectief Schoolleiderschap' ontmoet @schoolmakers graag 12 schoolleiders die leraren en andere collega's willen betrekken bij de eigen ontwikkeling als directeur, adjunct, TAC, ...

https://lnkd.in/ePWVRqH https://lnkd.in/e5wkxk4

A-typisch voor vergaderen in Vlaanderen, maar zo effectief: talking about the elephant in the room (if done in a respectful open minded way, of course). Ik probeer het alvast uit. Alweer wat geleerd van @Schoolmakers 💡

Schoolmakers op Facebook Schoolmakers op Youtube
Schoolmakers CVBA, Dorpsstraat 1, BE-3020 Winksele - info@schoolmakers.be © 2020 Schoolmakers, Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Website door rubenvaes.be