
Workshop ‘Opleidingen procesgericht ontwerpen’
Het hoger onderwijs is continu in beweging. Opleidingen worden met de regelmaat van de klok (her)ontworpen, zodat ze nog beter aansluiten bij de noden van studenten, inspelen op de eisen…
Lees verderOp deze plek vind je onze meest recente acties, publicaties en open vormingsaanbod. Je vindt hier ook activiteiten van partners die we graag in de kijker zetten.
Het hoger onderwijs is continu in beweging. Opleidingen worden met de regelmaat van de klok (her)ontworpen, zodat ze nog beter aansluiten bij de noden van studenten, inspelen op de eisen…
Lees verderKorte inhoud Werken in het onderwijs betekent gegarandeerd dat je niet altijd op voorhand het verloop van je dag kan vastleggen. Dit is uiteraard zeer boeiend en zorgt voor de…
Lees verderDeelnemen aan de Masterclass ‘Procesbegeleiding in Onderwijs’ houdt in dat je je op een intensieve manier verder bekwaamt in procesbegeleiding in onderwijs. De manier van werken tijdens deze opleiding is…
Lees verderHet is waar: naast de andere opdrachten die je opneemt, neem je vandaag zeker ook de opdracht van procesbegeleider op. “Ah ja, hoezo?”, hoor ik je denken… Procesbegeleider [de; m/v;…
Lees verderFeedback wordt in onze school snel als beoordeling opgevat. Ik kan toch moeilijk zaken benoemen die ik via een omweg te weten kom. Ik vind het lastig om feedback te…
Lees verderMaak gratis kennis met ons Team Digitaal en met ons aanbod in onze mini-workshops. Deze digitale verwen-momentjes kan je niet zomaar laten passeren.Wanneer? woensdag 1 december om 14u – 15u15dinsdag 18…
Lees verderIn het project “Leersprongen mogelijk maken als schoolleider” versterken we schoolleiders in het opnemen van leiderschap dat resulteert in toegenomen leerwinst en leermotivatie bij leerlingen. Doelgroep Dit traject focust op…
Lees verderComplexe onderwijsuitdagingen beantwoord je in cocreatie met je schoolteam. Eén van die uitdagingen is de leerachterstand van leerlingen, niet in het minst van leerlingen in scholen in stedelijk contexten. Een…
Lees verder1. Druk je opdracht niet uit in lesuren. Benoem wel het aantal werkuren. Heb je bijvoorbeeld een voltijdse lesopdracht, stel dat dan pakweg gelijk aan 40 uren werken per week.…
Lees verderSchrijf je in op onze nieuwsbrief